19 Mayıs 2008 Pazartesi

"Tufan Çağı" Fragman

Sosyal Sorumluluk Projesi- 2007

4 yorum:

Unknown dedi ki...

başıma gelen en güzel şey meriç hocamı tanımak oldu. reklamcı olmayı çok isterken en önemli reklam beyni ile karşı karşıyaydım. fikirlerle dolu bir yaşam hocamınki. her an yeni fikirler, her an yeni bilgiler... çok şey öğrendim meriç hocamdan. ama öğreneceğim daha o kadar çok şey varki.. idolüm diyebileceğim tek kişi.
projelerin hepsi birbirinden yararlı amaçlar içeriyor. böyle önemli biri ile proje hazırlamış olmak benim için çok gurur verici. iyiki varsınız hocam.. sizi çok seviyorum.
beste akbaş

Unknown dedi ki...

Benim Hayatım bir bakıma Ekim 2007'de değişti diyebilirim.Çünkü Meriç hocamla Tanışmıştım. Hala İlk Tanıştığımız günü unutmam Meriç hocamın ilk dersinde tek ben vardım. O gün bugündür onu her zaman takip etmişimdir.Özellikle beni bu proje için seçtiği zaman çok mutlu olmuştum. Bizde elimizden geldiğince iyi bir iş çıkarmak için uğraşmıştık. Ondan öğrendiklerimi bana kattıklarını ve aktardığı deneyimlerini her zaman hatırlayıp kulağımda küpe olarak taşıyacağım.
Hocam her zaman görüşmek üzere...

Sevimli Öğrenciniz ATAK

Adsız dedi ki...

Hocam öncelikle ellerinize sağlık diyorum çok güzel bir paylaşım olmuş.

Meriç hocamı tanımak hayatımın dönüm noktası gibi oldu. Ondan aldığımız bilgi birikimi ve biz öğrencilerine aktarmış olduğu tecrübeleri çok fazla şey öğrenmemize sebep oldu ve halada olmakta. Son iki yılımızı Meriç hocamızla birlikte geçirmek bizde inanılmaz bir bilgi birikimine sahip olmamıza sebep oldu. Onun öğrencileri olduğumuz için çok şanslıyız dilerim bu hakeden herkese de nasip olur.

Bu projede yer almak gerçekten bizler için çok anlamlıydı çok fazla emek verdik ve bu emeğin karşılığında da çok fazla şey öğrendik şuan keşke o günlere tekrar geri dönebilsek diyorum. Çünkü öğreneceğimiz daha o kadar çok şey var ki...

Hocam yeni öğrencilerinizle birlikte yolunuz açık olsun. Biz biliyoruz ki siz her zaman en güzelini yapar ve altına imzanızı atarsınız, güzel haberleriniiz daima almak dileğiyle....

Sevgilerle
Ayfer Ergenç

melike dedi ki...

Okul yaşamımın en güzel ve dolu, dolu anlarını Meriç hocamın dersinde yaptığımız projelerle geçirdim. Arkadaşlarımla ortak olarak gerçekleştirdiğimiz bu projelerde sevgili Meriç hocamızdan çok şey öğrendik ve bunları pratiğe dökme fırsatı bulduk. Bunlar benim için unutulmaz anlardı.Meriç hocamın öğrencisi olmak benim için keyif verici bir ayrıcalıktı...
Bize verdiğiniz sonsuz bilgi,değerli dostluğunuz ve herşey için teşekkür ederim hocam
Melike Aslan