5 Nisan 2010 Pazartesi

"Yeşil Bir Adım" Gazete Torbalar Sergisi

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar, ben sözlerime ilk gün ki izlenimimle başlamak istiyorum.
Hocamızla tanıştığımız ilk gün bir işletmede, işletme müdürüyle karşılaştığımı düşündüm.
Ama sonraki haftalarda gördüm ki uygulamalı bir ders için asıl olması gereken buymuş.
Yaptığımız “gazete torbalar” projesi benim o güne kadar hiç düşünmediğim konuları farketmemi, yaratıcı olabilmeyi ve aslında cok basit gibi görünen şeylerden nasıl etkiler yaratabileceğini göstermesi açısından önemliydi.
Ben bu proje sürecinde hem öğrenme, hem paylaşma, hem de olaylara farklı bakabilme özelliği kazandım.
Gönlüm rahat bir şekilde söyleyebilirim ki, özellikle düzenlediğimiz sergilerin bize kattıklarının önemi dışında, insanların takdir etmeleri de bizi gururlandırıyordu
Biliyorum, herkese hemen, yarın gazete torba yaptıramayız ve kullandıramayız ama toplumsal sorunlar hakkında insanların biraz olsun düşünmesi, bir farkındalık ve bilinç oluşturması açısından projemiz önemliydi.
Öncelikle bu projede hocama ve emeği geçen bütün arkadaşlarıma cok teşekkür ederim.
Ama sunu söylemeden geçemiyecem; bu projeyi yaparken, hocamızın olaylar karşısındaki tutumlarıyla, kararlarıyla ben kendi adıma, geleceğimi biçimlendirmek anlamında çok şey ögrendiğim için ona ayrıca bir teşekkür borçluyum.
Yani sadece ders değil hayat dersi de aldım ben... ÖMER KÖKÇAM

pelin dedi ki...

Bu derse başlamadan önce herşeyiyle bize ait bir proje ortaya çıkartacağımızı tahmin etmiyordum.Hocamızın yönlendirmesiyle ve tecrübesiyle bize katkıları gerçekten çok büyük oldu.Öğrenci mantığının dışında, projeyi sıkılmadan ve tamamiyle kendimizi vererek gerçekleştirdik.Ayrıca çok eğlenceli bir proje ortaya çıktı. Çocukluğumuza geri dönerek çantaları cicili bicili süsledik.Bunu yaparken oldukça keyif aldık.Bu projenin bize keyif vermesinin yanı sıra insanlara yol gösterdiğini düşünüyorum.Zaten projenin asıl amacı insanları bilinçlendirmekti.
Sergiler sırasında pek çok insan bizi takdir etti. Bu takdirler bizleri projeye daha çok bağladı.Çünkü bu işe başlarken etki uyandırabileceğimizi düşünemiyorduk, insanların sıradan bir okul projesi diye yaklaşacaklarını sanıyorduk.Fakat bunun böyle olmadığını görmek bizi çok mutlu etti.
Projenin hemen hayata geçmesi tabi ki mümkün değil fakat biz bir adım attık bizden sonra da bu adımların devemının geleceğini umut ediyoruz.Ayrıca bu proje bize birçok tecrübe kattı.Teorik bilgilerin uygulamaya döküldüğü bir ders aldık.Tecrübelerini bize aktarıp yol gösterdiği için hocamıza çok teşekkür ediyorum.
pelin kuloğlu